Diskuze články o první pomoci

Opravdu chcete smazat tento příspěvek?

taky jsem tam našla plno nedostatků, a kdybych podle toho postupovala v práci s lidmi, tak nevím jak by to dopadlo, zřejmě dost špatně, první pomoc u psů je totožná jak u lidí. Navíc jsem žasla že někdo napsal stejný články jako já, mě zde vyšli před 2 měsíci, stejný nadpis článků jako moje a navíc stejně i na díly, tady se zřejmě někdo dost inspiroval:( mými články, bohužel ale napsal nepravdivé údaje:( , já je tu mám pod příběhy. Myslím že kdyby moje zařadily tam, kam patří, lépe by udělali, nemuseli by se opičit a ještě špatně, ale bohužel tam dávají články jen a jen od redaktorek hafíků, což nejsem, proto moje články jsou JEN pod příběhy. Já když píši články, tak jen a jen ověřené informace, né nesmyslné údaje a navíc tímto postupem by někdo mohl psovi i pěkně ublížit. Nedejbože že bych se tím řídila v práci, to nechci ani domýšlet:(
já jsem také jen školený zdravotník a pečovatelka a v práci pracuji jako zdr.sestra, ale tohle jsou základy, které by měl znát každý a né jen zdravotníci. Ančí, já nepsala že by ty články byli vyloženě zkopírované, to né, ale už je to několikátý po sobě článek, který je podle mě, já vždy nějaký vložím a brzy se tu objeví podobný, ale mě to těší, je vidět že se jim moje články zřejmě líbí, a to potěší, jen by rovnou mohli dát ty moje:-) :-) :-) :-) :-) :-)