Diskuze Človíčci a pejskové

Opravdu chcete smazat tento příspěvek?

Plně souhlasí, věčinou si stěžujou lidi kteří tomu nerozumí a neví co to obnáší práce. Tvého pejska je mi moc líto.
Je mně líto opravdu a sama vím,jak těžko se vyrovnávám,spíše nikdy nevyrovnám, se ztrátou zvířátka…Ale právě,jak je psáno,že www.kritizují lidé,co tomu nerozumějí,tak je to tím!Prostě nerozumějí,chtějí vysvětlit.Já patřím také mezi tyto ,,neinteligen­ty",protože nejsem PC-generace,práce mám tolik,kde PC nepotřebuji a jsem samouk,dle toho vše vypadá…Je to asi tak,jako když já se budu divit,že někdo neví v jaké tonině byla skladba v originále napsána,co obnáší rezonance,apod…Ne­kritizuji,vím,že se nastavuje pravopis,což nedělám,psala jsem již před 3 dny,co je s povídáním ,,O mě" na Toníkově profilu,samozřejmě slušně…Takže ,,zatím nic".Je to pejsek z útulku,takže povídání pomůže třeba i těm jiným…Bohužel ,nikdo neumíme všechno…;-) Srdečně Aja a Toník.
Nezlobím se je to tvůj názor.Můj je že s s toho dělá kovbojka!!!!!!!! Prostě to je a nedá se to změnit, nechápu co se tu furt řeší. Před chvíli jsem zjistila že tu nemám pár příspěvkú a taky kvuli toho nedělám nové téma.