Diskuze Fotosoutěže

Opravdu chcete smazat tento příspěvek?

Ahoj, chtěla bych se zeptat, zdali by nešlo udělat to, že u fotosoutěží by byl datum možností poslání fotografií a teprve pak by se hlasovalo. Protože třeba já jsem přišla na hafiky včera a zjistila jsem, že je fotosoutěž, ale když je to den před ukončením, tak si nejsem jistá, jestli bych získala vůbec nějaký hlas. Nebo jak to s hlasováním ve fotosoutěžích je? Díky moc za odpověď;-)
Dobrý den, jsem tu nováček, chtěla bych se zeptat kdy chystáte další fotosoutěž, dík za odpověď. Irena
Dobrý večer, můžete se těšit, už od zítra poběží soutěž. A fotosoutěž určitě také zase brzy bude. ;-) iris.kt (30.01.2011 11:16:30) napsal: Dobrý den, jsem tu nováček, chtěla bych se zeptat kdy chystáte další fotosoutěž, dík za odpověď. Irena
Ahojky, možná, že to tu máte někde napsané, ale já to fakt nemůžu najít :-) Chtěla jsem se zeptat, kolik fotek můžu přihlásit do soutěže o pejska na wallpaper? Díky M.
Ahoj, za každý profil pejska můžeš vložit dvě fotografie. Marketka (11.02.2011 17:12:25) napsal: Ahojky, možná, že to tu máte někde napsané, ale já to fakt nemůžu najít :-) Chtěla jsem se zeptat, kolik fotek můžu přihlásit do soutěže o pejska na wallpaper? Díky M.
Dobrý večer, můžete se těšit, už zítra. ;-) iris.kt (30.01.2011 11:16:30) napsal: Dobrý den, jsem tu nováček, chtěla bych se zeptat kdy chystáte další fotosoutěž, dík za odpověď. Irena
Ahoj, hlasy posílají uživatelé, na ty přihlížíme, ale výběr výherců je na nás. Kamzice (24.01.2011 09:47:41) napsal: Aha, já myslela, že to hlasují návštěvníci, mě to bylo divné, tak snad do příští fotosoutěže, díky za odpověď :-DD
markisz (23.01.2011 13:08:37) napsal: Normálně pošli svou fotku, myslím že na datumu kdy jí pošleš vůbec nezáleží. Vítěze vybírají stejně admini, po ukončení soutěže:-) Aha, já myslela, že to hlasují návštěvníci, mě to bylo divné, tak snad do příští fotosoutěže, díky za odpověď :-DD