Diskuze Koupě koně

Opravdu chcete smazat tento příspěvek?

Dobrý den :) Být vámi bych se mrkla po ustájení v okolí školy nebo intru :)Já osobně bych svého koně do pronájmu nedala, i když chápu, že někteří nemají jinou možnost.. :)
Lenka (29.12.2012 23:53:56) napsal: Ahoj, je mi 16 let a už delší dobu uvažuji o koupě koně. Domluva s rodiči by nebyla zas takový problém, u koní jsem téměř každý den. Studuji gymnázium a bojím se přechodu na vysokou za dva roky. Jelikož jsem z menšího města, musela bych na intr. Koně si jen na dva roky kupovat nechci. A obávám se, že by se nenašel nikdo, kdo by chtěl koně pronajmout. Máte někdo s takovou situací zkušenosti? Díky moc za odpovědi! Ahoj, vím že si psala že by asi nikdo nechtěl koně pronajmout ale za optání to stojí. Skus se zeptat např. i na místě kde bys chtěla studovat... Někde třeba blíž.. ;-D 8-} :-DD :D protože vzdát se svého snu? to bych nedělala.. :)
Ahoj Lenko,podobnou situaci jsme řešily a řešíme stále.Dcera má 4 sportovní koně a protože s nimi musí pracovat denně,koně se s ní stěhují sem tam-je to časově náročné i finančně.Problém nastává i v případě že má školu do večera-takže mnohdy ještě v devět večer jezdí posledního koně.A že bys byla schopná po 2 letech koně prodat-to neuděláš-anebo pokud ano,tak to obrečíš...Takže pokud koupit koně,musíš přemýšlet již po přijímačkách na Vš kde ho v novém působišti ustájit a kdo ti s ním pomůže,když se zdržíš ve škole anebo budeš chtít jet domů k rodičům.Nyní dcera nestíhá ve zkouškovém období ve škole,takže by možná jednoho z koní pronajala -ale-je to sportovní kůn,takže potřebuje trochu zkušeného jezdce,umí vše-drezuru do S,vyskákáno má T,s ní ST-ALE -určitě by si chtěla kontrolovat v jakém prostředí se nachází a jak se s ním pracuje...takže pokud by to pro tebe bylo řešení,napiš