Diskuze Mrouskání

Opravdu chcete smazat tento příspěvek?

Dobrý den, jsem laik v oboru kočiček, proto bych potřebovala poradit. Pořídili jsem si britskou kočičku a kocourka, budou mít 5 měsíců a jsou z jednoho vrhu. Přemýšlíme, že by jsme chtěli mít alespoň jednou koťátka. Nevadí, že jsou ,,sourozenci,,? Kdy je pro kočku vhodné, aby měla první koťata? Za pár měsíců bude mít první mrouskání, ale mě se zdá moc mladá, nato, aby už měla koťata. Až se koťata narodí, je lepší kočku s nimi oddělit od kocoura? Moc děkuji za odpovědi a rady od Vás zkušenějších.
Aniora: Tak jsou i vyjímky, ale spíš jsou mazlivé :)
Lenka5 (15.03.2013 14:37:48) napsal: Dobrý den. Moje kočka začala včera (14.3) mrouskat. Je jí 8 měsíců. Prostě začala se válet a mňaučet. Vystrkovala zadek a vrněla. Od včerejška není doma a nebyla ani v noci. Je zvyklá být odpoledne venku ale na noc vždy přišla. Zkoušeli jsme i volat ale nic :/.. Co mám dělat? Je to normální kočka domácí. To je úplně stupidní, pouštět kočku ven, když je v době mrouskání. Moje kočka taky mrouská, a taky má 8 měsíců. Určitě hledá kocoura na spaření 8-} Jak budete mít koťátka, tak dejte vědět :-D Animal Love: :D Tak moje kočka se vůbec skoro nemazlí ;-D
Dobrý den, když kočička mrouská, neměla jste ji pouštět. Teď se vám asi těžko vrátí,jelikož hledá kocourka ke spáření, takže jestli ji nepřejede auto, nebo si ji někdo nevezeme (v době mrouskání bývají kočičky velmi mazlivé) nejspíš vám přijde domů porodit koťata. Jestli se vrátí, ihned s ní jděte k veterináři a jestli bude mít koťata, tak by jste ji potom měla vykastrovat (až koťata porodí a odchová) nebo vám bude nosit další a další nechtěná koťátka...
Dobrý den. Moje kočka začala včera (14.3) mrouskat. Je jí 8 měsíců. Prostě začala se válet a mňaučet. Vystrkovala zadek a vrněla. Od včerejška není doma a nebyla ani v noci. Je zvyklá být odpoledne venku ale na noc vždy přišla. Zkoušeli jsme i volat ale nic :/.. Co mám dělat? Je to normální kočka domácí.
Hlavní menu
x