Diskuze Ne verze, ale PERVERZE!

Opravdu chcete smazat tento příspěvek?

musím říct, že souhlasím..vlastní profil je nepřehledný…až hrůza..nejde upravit pořadí fotografií..prátele mám rozházené..místo některých dárečků jen nápis..ani mi to neukazuje kdo daroval…no podle staré verze…hrůza..1000 a jedna..8-} 8-}
Hm,tak já to vidím taky zle.Navíc jsem samouk PC,i když hlavu snad ,,prázdnou" nemám.Taky,odešla jsem 2×,jinak dělám dost akcí pro pejsky z útulků,včera jsem žádala,aby se někdo mrknul,proč místo změnit se mně smazalo či ukrylo povídání o mém pejskovi,je taky útulkář…8-} A lidi ,,klidně" jedou,hlavně,když jim to šlape…děkuji,ale poznávám,že jde jen ,,o mé kosti",ne přátelství…Aja a Toník.
Naprosto souhlasíme a perverze je asi ten nejvýstižnější výraz!!Nejedná se tu už zdaleka o komunitní portál,ale o reklamní poutač!!!Nic nefunguje jen reklamy.Okradli nás a udělali z nás všech nesvéprávné h o v a d a, vyzýváme všechny rozumné k dočasnému zastavení kostičkovací mánie a k společnému bojkotu našich milovaných stránek!!!!!!
Ono se to vše napraví,,není to ještě spuštěné.Sice je zapnuto více blbostí co nám v profilu dělá jen strašáka,ale vydržte.Nic není hned.Admin už si drží hlavu a udělá vše pro to aby jsme tu dál šmíroval mazlíčky
Zbytočné rozčuľovanie, aj tak nevyjdú nám psíčkarom v ústrety. Vyše roka sľubujú, sľubujú a zase sľubujú zlepšenie – nakoniec to PO***LI CELEJ ČIARE ! Vˇšetky zlepšovacie procesy sú PATRIČNE ohodnotené. Nezáleží aká je to blbosť, za zlapšovák bolo vyplatené a až potom hľadajú muchy, sľubujú, ťahajú medové motúzy popod nos. Prebehne aj rok,…aj dva… A ADMINI SA NÁM ŠKERIA DO OČÍ. Oni to nerobia s láskou, oni si plnia iba „pracovné povinnosti“. Padne,…šmitec! Oni nás majú všetkých na háku. Verím, že také problémy a sľuby budú ešte aj v júni,..v júli… a možno aj dlhšie. Až to nie je pravda, nech to dokážu faktami a nie hlúpymi sľubmi, ktoré nikdy nenaplnia.