Diskuze Pohlcovač pachů Benek

Opravdu chcete smazat tento příspěvek?

ahoj, moje micina také nechtěla chodit na bedničku, dokud se v ní neobjevilo něco, co jí připomínalo klasický písek, takže už 20 let používá bentonitové hrudkující stelivo, momentálně kupuju to nejlevnější z Teska. Nepřidávám do něj nic, ale pravidelně vyndavám hrudky denně, někdy i 2x když se snaží a v bytě ( bedničku má v pokoji ) nic cítit není. Možná na intenzitu pachu má vliv za je micina kastrovaná, či nikoliv ( moje micina je ), ale nejsem až takový odborník, abych to mohla s určitostí tvrdit. Kamarádka takové zelené voňavé granulky do steliva ( bílé cosi) přidává. Hezky to voní, ale... já tu ,,kočičinu" citím sotva k ní přijdu. Asi by to chtělo vyzkoušet a pak se rozhodnout.....
Whoopi (26.01.2016 09:38:07) napsal: Zatím to funguje, dokonce to při vybírání hrudek a h***** voní :) Jen teda, když jde bobovat, tak to trošku zasmrdí, ale jinak pak ne. Jak často by se ten bentonit měl měnit? Nebo stačí jen dosypávat a třeba 1x měsíčně vyhodit a vymýt záchůdek? Musím zaklepat na dřevo, co mám to stelivo z Globusu, tak Amálka chodí jen na záchod, slyším jak vždy hrabe a hrabe :D :D :D Důležité je záchůdek pravidelně kontrolovat. Co se týče pravidelnosti doplňování, částečného či úplného čištění, objemu podestýlky, to vše záleží na míře využití onoho zařízení kočičákem a na vlastním uvážení. Prostě udržovat tak, aby bylo čisto. Kupoval jsem různé kočkolity s vůní či bez, doplňoval levandulovým pohlcovačem pachu. Vše až na ty nejlevnější velmi podobné kvalitou i cenou. Občas je nějaká várka horší, tak vezmu něco jiného. Většinou Professional Classic ze Zoohitu, kde mají i Benek.