Diskuze soutěž

Opravdu chcete smazat tento příspěvek?

To je v pořádku, takto Vám to funguje. To je pro případ, že byste si svoje hlasování rozmyslela, tedy máte možnost i svůj hlas zase odstanit. Matyfe (26.02.2015 18:59:02) napsal: ,Dobrý den,proč mi nejde v soutěži kočiček hlasovat. Když kliknu na hlasuj,hned mi naskočí "odstraň svůj hlas".
,Dobrý den,proč mi nejde v soutěži kočiček hlasovat. Když kliknu na hlasuj,hned mi naskočí "odstraň svůj hlas".
Děkuji za lístky na výstavu konanou v těchto dnech v Praze. Jenom si dovoluji připomenout, že by možná stálo za úvahu soutěž ukončit dříve, aby lístky nebyly poslány na poslední chvilku. Pro nás mimopražské je to opravdu oříšek se tam dostat, např. já dnes určitě ne, i když dnes lístky dorazily, a zítra musím k lékaři... takže je nevyužiji. Škoda.
:-) moc děkuji za lístky, jeli jsme tam dnes s vnučkou a moc se nám tam líbilo a užili jsme si pěkný den v Praze. Jsem také mimopražská, lístky přišly ve čtvrtek, v pátek jsem byla u lékaře a v sobotu jsme si to všichni hezky užili, ještě jednou děkuji
Kolik je za tuhle soutěž bodů SOUTĚŽ o nové stelivo pro kočky Brit Fresh for Cats Brilliant ? a kdy končí? nevydím to tam nikde uvedeno.
Kate (23.08.2015 13:02:07) napsal: Jééé, no vidíte - doplněno! Jj díky ;-D .
Jééé, no vidíte - doplněno! Kobylatko (20.08.2015 23:23:50) napsal: Kolik je za tuhle soutěž bodů SOUTĚŽ o nové stelivo pro kočky Brit Fresh for Cats Brilliant ? a kdy končí? nevydím to tam nikde uvedeno.