Diskuze Vyhledávání

Opravdu chcete smazat tento příspěvek?

Ahoj, u psů, koček ani u koní mi zase nefunguje políčko "hledej"...proč?
blick (06.12.2009 02:36:28) napsal: Ano, jsem programátor. Jsem tu už delší dobu, ale teď se snažím víc přispívat do diskuze. Vím, že ne vždy vše funguje tak jak by mělo, ale snažíme se s Kate a Jerry (a několika dalšími lidmi) aby to tu fungovalo co nejlépe. Jsem moc vděčný když takhle někdo nahlásí že něco nefunguje a vlastně tak pomůže všem ostatním uživatelům, protože čím dřiv tu chybu opravím, tím lépe. Takže pokud uznám za vhodné, udělím drobnou bodovou odměnu, což jsem teď poprvé provedl :) Toho jsem si ani nevšimla...tak děkuji moc :-)
Anežka (05.12.2009 13:31:20) napsal: Když se podíváš do jeho osobních dat, zjistíš, že je to programátor. Asi posila pro Katy a Jerry. Na obou jeho profilech, už podle názvu, je zřejmé, že jde o pokusný program tohoto servru na kterém se testuje jeho chod. Je zajímavé, kolik lidí přiděluje kostičky, aniž by se podívali o co vlastně jde. Ano, jsem programátor. Jsem tu už delší dobu, ale teď se snažím víc přispívat do diskuze. Vím, že ne vždy vše funguje tak jak by mělo, ale snažíme se s Kate a Jerry (a několika dalšími lidmi) aby to tu fungovalo co nejlépe. Jsem moc vděčný když takhle někdo nahlásí že něco nefunguje a vlastně tak pomůže všem ostatním uživatelům, protože čím dřiv tu chybu opravím, tím lépe. Takže pokud uznám za vhodné, udělím drobnou bodovou odměnu, což jsem teď poprvé provedl :)
blick (05.12.2009 13:13:34) napsal: Ahoj, přesunovali jsme část služeb na rychlejší server a v důsledku toho přestalo fungovat vyhledávání. Už je to opravené, díky za upozornění. Když se podíváš do jeho osobních dat, zjistíš, že je to programátor. Asi posila pro Katy a Jerry. Na obou jeho profilech, už podle názvu, je zřejmé, že jde o pokusný program tohoto servru na kterém se testuje jeho chod. Je zajímavé, kolik lidí přiděluje kostičky, aniž by se podívali o co vlastně jde.